Gratis verzending v.a. €99,-
Laagste prijsgarantie
Vriendelijke klantenservice
In 3 termijnen betalen, 0% rente

Retourneren & Levertijd

Bedenktijd/retour
Heb je een product via het internet of de telefoon besteld en ben je toch niet helemaal tevreden? Dan kan het bestelde artikel uiteraard, met inachtneming van de bedenktijd van 14 dagen, geretourneerd worden. U heeft het recht om uw bestelling na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. De kosten voor retour zijn voor eigen rekening. Koeriers zijn niet bevoegd om retourzendingen te behandelen. In gevallen waarbij hier niet van afgeweken kan worden, geldt er een retour/meeneemtarief van €75,00 of indien de aanbetaling hoger is dan het retour/meeneemtarief het tarief van de aanbetaling. 

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking aan OAZA Home geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@oazahome.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag minus eventuele betaalmethode kosten binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Indien u het product in de winkel heeft gekocht, ontvangt u een tegoedbon ter waarde van uw bestelling. 

Mocht de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Let op: een Pre-Order annuleren is uiteraard mogelijk. Echter wordt er in dat geval 10% ingehouden.

Retourneren pakketbezorging (indien geleverd door PostNl/DHL) - Hoe werkt het:

Stap 1: Meld je retour aan door een e-mail te sturen naar info@oazahome.nl (zonder aanmelding kunnen we je aanvraag niet behandelen).

Stap 2: Stuur je retour op naar ons retourdepot (Venturistraat 2F, 6718 XW Ede)

Stap 3: Na goedkeuring zal binnen 5 werkdagen je geld worden teruggestort. Let op: retourneren per post is op eigen risico! Mocht u besluiten het product per post terug te zenden, dan adviseren wij het tenminste verzekerd te versturen. 

Retourneren grote artikelen/meubels (indien geleverd door de bezorgers van OAZA Home)- Hoe werkt het:

Stap 1: Meld je retour aan door een e-mail te sturen naar info@oazahome.nl (zonder aanmelding kunnen we je aanvraag niet behandelen).

Stap 2: Breng je retour op afspraak langs bij ons retourdepot (Venturistraat 2F, 6718 XW Ede).

Stap 3: Binnen 5 werkdagen wordt je geld teruggestort.

Beschadigd of verkeerd geleverd? 
Wij proberen er alles aan te doen om te zorgen dat uw artikelen heel aankomen. Desondanks kan het gebeuren dat je een defect, beschadigd of incompleet artikel hebt ontvangen. 

Is je product beschadigd of verkeerd geleverd? Meld dit dan altijd binnen 3 dagen na ontvangst bij onze klantenservice. Stuur een beschadigd of defect product nooit retour voordat u contact heeft gehad met onze klantenservice. 

Stuur foto's van het beschadigde artikel binnen 3 dagen per mail info@oazahome.nl met als onderwerp 'schademelding + bestelnummer'. Deze bestanden zijn nodig om jouw schademelding te verwerken. 

- Een foto van de hele buitenkant van het pakket.
- Een foto van het geopende pakket.
- Een foto van alle type binnenverpakkingen.
- Een foto van het gehele beschadigde artikel. 
- Een detailfoto van de concrete schade. 
- Een foto van het verzendlabel op de verpakking (indien per post verstuurd)

LET OP!  Schademeldingen kunnen alleen gedaan worden voor producten in originele staat + originele verpakking. Wanneer de meubels gemonteerd zijn kunnen deze  dus NIET meer retour en/of omgeruild worden. Na het verstrijken van 3 dagen is het NIET meer mogelijk om een schade te melden. 

Product ruilen?
Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@oazahome.nl. U draagt zelf zorg voor de terugzending van het product. Onze koeriers zijn niet bevoegd retourzendingen te behandelen.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Levertijd & verzendkosten
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Wij streven er naar om bestellingen binnen 1-5 werkdagen te bezorgen. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

€6,95  voor bestellingen onder de €99,-
Gratis voor bestellingen vanaf €99,-

Levering van kleine producten verloopt via de pakketbezorger van PostNL/DHL. Breekbare producten en/of grote meubels worden door onze eigen bezorgers geleverd. Zodra de bezorgplanning definitief is, wordt u gebeld/gemaild over de geplande leverdatum + tijdsvak. Over het algemeen zal de aflevering tussen 10:00 en 20:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

* Bestelling Afhalen? 
Afhaaladres: Venturistraat 2F, 6718 XW Ede

Let op: U dient hiervoor een afspraak te maken.

OAZA Home B.V.

Wij staan altijd voor je klaar!

Heb je hulp nodig om een bestelling te plaatsen? Of wil je meer over onze producten weten? Neem dan contact op met onze woonexperts.

Een 100% kwaliteitsgarantie; alleen topkwaliteit
De nieuwste producten, laatste trends op woongebied
Levering in heel Europa
Een 100% veilige betaalomgeving
Uitstekende service