Klantenservice

Contact

Veelgestelde vragen

VERZENDING & BEZORGING

Bij een bestelling vanaf โ‚ฌ99,- betaal je geen verzendkosten. Is je bestelling minder dan โ‚ฌ99,- dan komt er โ‚ฌ6,95 bij.

RETOUREN & SERVICE

Heb je een product via het internet of de telefoon besteld en ben je toch niet helemaal tevreden? Dan kan het bestelde artikel uiteraard, met inachtneming van de bedenktijd, geretourneerd worden. De kosten van het retourneren zijn wel voor jezelf, natuurlijk mag je het ook zelf komen langsbrengen. Dit kan op afspraak. Voorwaarden voor retourneren Om de afhandeling van een retourzending zo soepel mogelijk te laten verlopen, vragen wij je de volgende instructies op te volgen. 1. Je meldt de retour per e-mail aan info@oazahome.nl 2. Je stuurt het artikel conform onze retourinstructies aan ons terug 3. Het betreffende artikel is onbeschadigd, compleet en in originele verpakking 4. De zending die je retourneert wordt uiterlijk binnen 14 dagen na de retourinstructie aan ons verzonden. Eerder mag natuurlijk ook.

We streven ernaar om binnen 5 werkdagen het bedrag op je rekening te storten. Het komt soms nog eens voor dat het overboeken tussen verschillende banken vertraging op loopt. Je krijgt het orderbedrag terug op het door jou aangegeven rekeningnummer onder vermelding van je bestelnummer.

Je krijgt het netto aankoopbedrag teruggestort.

BETALING

Bij OAZA Home betaal je op de manier die je het prettigst vindt. We bieden de volgende betaalmethoden aan: iDeal, PayPal, MasterCard, Visa Card, Contant betalen bij bezorging, Payin3 (in 3 termijnen tegen 0% rente), Afterpay, Bancontact en de OAZA Home Cadeaubon.

OAZA Home B.V.

Wij staan altijd voor je klaar!

Heb je hulp nodig om een bestelling te plaatsen? Of wil je meer over onze producten weten? Neem dan contact op met onze woonexperts.

Een 100% kwaliteitsgarantie; alleen topkwaliteit
De nieuwste producten, laatste trends op woongebied
Levering in heel Europa
Een 100% veilige betaalomgeving
Uitstekende service