Bezorging

Bezorging

Wij bezorgen alle producten door heel Nederland, België en Duitsland. Lees hieronder hoe dit in zijn werk gaat bij OAZA Home.

Uw bestelling laten bezorgen: 
Voor kleinere bestellingen maken we gebruik van een landelijke bezorgdienst, voor grotere en/of breekbare bestellingen (zoals meubels en grote spiegels) wordt gebruik gemaakt van een gespecialiseerde bezorgdienst. 

Hoe gaan we te werk:
- Uw bestelling wordt gereedgemaakt voor bezorging.
- Vervolgens wordt de levering ingepland en brengen we u per SMS op de hoogte van het verwachte levermoment met een tijdsvenster van 2 a 4 uur. 
-  Op de dag van levering stelt de transporteur u een halfuur van tevoren op de hoogte van het exacte moment van aflevering. LET OP: Indien u in het desbetreffende tijdsvenster verhinderd bent, verzoeken wij u deze direct af te zeggen per SMS. Er worden kosten in rekening gebracht indien dit niet tijdig wordt gedaan. 
- Uw bestelling wordt bij u afgeleverd.

Waar moet u rekening mee houden:

Verdiepingen - We leveren uw bestelling tot over de drempel van de voordeur. Bevindt uw voordeur zich op een etage en is er een lift aanwezig? Dan bezorgen wij altijd naar de plaats van bestemming. Is er geen lift beschikbaar en is de etage enkel bereikbaar met de trap? Dan bezorgen wij tot en met de 2e etage. Woont u dus bijvoorbeeld op de 5e etage zonder trap, dan wordt de bestelling tot en met de 2e etage bezorgd. Woont u op de 7e verdieping met een lift? Dan bezorgen wij uw bestelling op de 7e verdieping (mits de bestelling in de lift past). 
Let op: Wanneer het product niet in de lift past of door het trappengat past, is dit op eigen verantwoordelijkheid en zal de bezorgdienst het meubel op de begane grond plaatsen en niet naar boven leveren. Bijkomende kosten van een eventuele verhuislift, glaszetter en/of takel zijn voor de klant.Tot slot leveren de transporteurs enkel tot over de eerste drempel van de voordeur. We leveren dus niet in huis op een etage, zoals bijvoorbeeld de slaapkamer.

In en om het huis - Zorg er voor dat de doorgangen bij de bezorging zowel in als om uw huis vrij zijn zodat er geen obstakels vormen bij levering.

Zorg dat u thuis bent - Zorg dat u op de afgesproken datum van bezorging thuis bent en bereikbaar bent op het door u opgegeven telefoonnummer. Wanneer niemand thuis is bij levering, wacht de bezorgservice niet. Indien u in het desbetreffende tijdsvenster verhinderd bent, verzoeken wij u deze direct af te zeggen per SMS. Er worden kosten in rekening gebracht indien dit niet tijdig wordt gedaan. Instructies die bij afwezigheid worden gegeven aan onze koeriers (bijv. rondom het huis plaatsen), zijn te allen tijde op eigen risico en verantwoordelijkheid. OAZA Home aanvaardt hierin geen aansprakelijkheid. 

Verder belangrijk:
- Wij nemen oude meubels niet mee retour.
- De transporteurs zijn niet bevoegd om retourzendingen mee terug te nemen. Deze dienen in de winkel omgeruild/geretourneerd te worden. 
- Restafval wordt nooit meegenomen, ook niet indien u kiest voor montage van een bepaald product. 
- Indien u in het desbetreffende tijdsvenster verhinderd bent, verzoeken wij u deze direct af te zeggen per SMS. Wanneer u de afspraak niet nakomt en onze koeriers zonder tegenbericht voor een dichte deur staan, behouden wij ons het recht om minstens €75,- per product (exacte hoogte afhankelijk van meubel) in rekening te brengen bij u verhoogd met de administratiekosten van €5,95 of u kunt het product op eigen verantwoordelijkheid en op afspraak kosteloos ophalen in de showroom. 

OAZA Home B.V.

Wij staan altijd voor je klaar!

Heb je hulp nodig om een bestelling te plaatsen? Of wil je meer over onze producten weten? Neem dan contact op met onze woonexperts.

Een 100% kwaliteitsgarantie; alleen topkwaliteit
De nieuwste producten, laatste trends op woongebied
Levering in heel Europa
Een 100% veilige betaalomgeving
Uitstekende service