Wij bezorgen alle producten door heel Nederland, België en Duitsland. Lees hieronder hoe dit in zijn werk gaat bij OAZA Home.
Uw bestelling laten bezorgen:
Voor kleinere bestellingen maken we gebruik van een landelijke bezorgdienst, voor grotere en/of breekbare bestellingen (zoals meubels en grote spiegels) wordt gebruik gemaakt van een gespecialiseerde bezorgdienst.
Hoe gaan we te werk:
- Uw bestelling wordt gereedgemaakt voor bezorging.
- Vervolgens wordt de levering ingepland en brengen we u per SMS op de hoogte van het verwachte levermoment met een tijdsvenster van 2 a 4 uur.
- Op de dag van levering stelt de transporteur u een halfuur van tevoren op de hoogte van het exacte moment van aflevering. LET OP: Indien u in het desbetreffende tijdsvenster verhinderd bent, verzoeken wij u deze direct af te zeggen per SMS. Er worden kosten in rekening gebracht indien dit niet tijdig wordt gedaan.
- Uw bestelling wordt bij u tot aan de drempel afgeleverd (mits anders afgesproken).
Waar moet u rekening mee houden:
Verdiepingen - We leveren uw bestelling in principe tot aan de drempel van de voordeur. Bevindt uw voordeur zich op een etage en is er een lift aanwezig waar het product in past? Dan bezorgen wij altijd naar de plaats van bestemming.
Let op: Wanneer het product niet in de lift past of door het trappengat past, is dit op eigen verantwoordelijkheid en zal de bezorgdienst het meubel op de begane grond plaatsen en niet naar boven leveren. Bijkomende kosten van een eventuele verhuislift, glaszetter en/of takel zijn voor de klant.Tot slot leveren de transporteurs enkel tot aan de eerste drempel van de voordeur. We leveren dus niet in huis op een etage, zoals bijvoorbeeld de slaapkamer.
In en om het huis - Zorg er voor dat de doorgangen bij de bezorging zowel in als om uw huis vrij zijn zodat er geen obstakels vormen bij levering. Bescherm uw vloer, muren en andere eigendommen wanneer wij bezorgen: ookal doen wij nog zo voorzichtig. Zorg ervoor dat er voldoende ruimte is om de meubels in ontvangst te nemen, dat verkleint de kans op eventuele schades aan de nieuwe meubels, maar ook aan uw eigendommen en afleveradres. Haal bijvoorbeeld van tevoren even de schilderijen van de muur en haal eventueel andere obstakels weg zoals de oude meubels. OAZA Home staat niet garant voor eventuele schades aan het afleveradres.
Zorg dat u thuis bent - Zorg dat u op de afgesproken datum van bezorging thuis bent en bereikbaar bent op het door u opgegeven telefoonnummer. Wanneer niemand thuis is bij levering, wacht de bezorgservice niet. Indien u in het desbetreffende tijdsvenster verhinderd bent, verzoeken wij u deze direct af te zeggen per SMS. Er worden kosten in rekening gebracht indien dit niet tijdig wordt gedaan. Instructies die bij afwezigheid worden gegeven aan onze koeriers (bijv. rondom het huis plaatsen), zijn te allen tijde op eigen risico en verantwoordelijkheid. OAZA Home aanvaardt hierin geen aansprakelijkheid.
Verder belangrijk:
- Wij nemen oude meubels niet mee retour.
- De transporteurs zijn niet bevoegd om retourzendingen mee terug te nemen. Deze dienen in de winkel omgeruild/geretourneerd te worden.
- Restafval wordt nooit meegenomen, ook niet indien u kiest voor montage van een bepaald product.
- Indien u in het desbetreffende tijdsvenster verhinderd bent, verzoeken wij u deze direct af te zeggen per SMS. Wanneer u de afspraak niet nakomt en onze koeriers zonder tegenbericht voor een dichte deur staan, behouden wij ons het recht om minstens €75,- per product (exacte hoogte afhankelijk van meubel) in rekening te brengen bij u verhoogd met de administratiekosten van €5,95 of u kunt het product op eigen verantwoordelijkheid en op afspraak kosteloos ophalen in de showroom.
- Indien de consument kiest voor montage service en deze dienst niet binnen 48 uur wordt geannuleerd, is het voor de consument verplicht om deze dienst af te nemen. Mocht het niet mogelijk zijn om de montage service te verlenen (bijv. doordat de consument niet aanwezig is of de goederen niet naar de gewenste plek getild kunnen worden, dan zullen de kosten van de montage service alsnog volledig in rekening gebracht worden.
- Onze koeriers bezorgen niet op de Waddeneilanden. Neem contact op voor eventuele mogelijkheden.
Heb je hulp nodig om een bestelling te plaatsen? Of wil je meer over onze producten weten? Neem dan contact op met onze woonexperts.